torek, 25. september 2012

1.Nova šola in novo šolsko leto.

1.      Nova šola in novo šolsko leto

Med počitnicami smo se preselili. K sreči sem že med počitnicami našla novo prijateljico Kim,sedaj sva tudi BFF. :) No jutri se  začne novo šolsko leto ja mučni 1.september. Z Kim sva v istem razredu. 

Zjutraj se hitro oblečem in pripravim za prvi šolski dan,nato pojem zajtrk in se odpravim na avtobus. Na avtobusu je že Kim,usedem se k njej. "Živjo." reče. Jaz pa ji odgovorim:   "Živjo, kako si kaj?" "Jaz sem super,komaj čakam da spet vidim vse sošolke in sošolce boš videla vsi so zelo prijazni."
"Upam." ji odgovorim in že smo pred šolo. Ko iztopiva greva do ravnateljice, ki mi da ključe in številko moje omarice. Imam jo čisto zdraven Kim. V omarico dajem svoje stvari,ko nekdo iz druge strani hodnika zavpije "Kim!Kim!"  "Oo,Živjo kako si kaj,si imel dobre počitnice?" Kim reče fantu z rjavimi lasmi. "Ja moje počitnice so bile fenomenalne! Šli smo v Italijo in bilo je super.Kaj pa tvoje počitnice?" je rekel fant z rjavimi lasmi. "Moje počitnice so bile večinoma treningi ampak sem tudi uživla v Londonu za en teden bilo je res izvrstno še posebaj trgovine." reče Kim. "No to pa je moja nova prijateljica Kourtney preselila se je iz Pirana. Tudi ona trenera drsanje njena mama pa je lastnica drsališča." me predstavi Kim. "Živjo sem Luka, nova si kako ti je kaj všeč naša šola?" me vpraša fant z rjavimi lasmi sedaj vem njegovo ime Luka. "Šola mi je za enkrat kar všeč in mesto tudi Kim mi je že celega razkazala." rečem. Luka in Kim se nasmehneta in Luka rače "No lepo te je bilo spoznati,se vidimo v razredu." še reče nato pa se odpravi k svojim prijateljem z Kim pa greve proti Angleški učilnici.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar